SOCIS

Per a ser soci de l'AMPA heu de fer un ingrés de 25€ a la Caixa Rural d'Alginet o al Banc Popular i portar el justificant de pagament els dies que al mes de Setembre indiquem per a tal efecte, o enviant un correu electrònic a la direcció  ampapepitagreus@gmail.com amb la seguent informació:

1. Nom i Cognoms del pare i de la mare. En famílies monoparentals nom de la persona que faça el pagament de la quota.
  2. Nom i cognoms de cada fill i/o filla.
  3. Data de naiximent de cada fill/a i curs al que va a assistir.
  4. Adreça completa.
  5. Telèfon de contacte.
  6. Còpia del rebut de pagament.

Els números de compte on heu de fer els ingressos és:

CAIXA RURAL ALGINET: ES29 3179 2375 7327 2000 3946  (DIMARTS I DIJOUS DE 8:30h A 10:30h)

BANC POPULAR: ES81 0075 0028 4906 0038 6259  (NO TÉ HORARI ESPECIAL PER A FER INGRESSOS)

De moment podeu utilitzar el compte que mes còmode vos resulte.

Aprofitem per a recordar-vos els BENEFICIS de ser SOCI de l'AMPA front als que no ho són:

• Podeu comprar els llibres de text mitjançant l'associació amb la comoditat que això suposa, a més a més  d'estalviar-se fins 70€ per lot (segons el curs) comparant-ho amb les papereries.
  • Adquisició d'equipatge d'estiu i d'hivern a un preu més econòmic que els no-socis.
  • El preu de les activitats extraescolars també es mes econòmic per als socis de l'AMPA.
  • Detall al començament de curs per a cada xiquet associat, consistent en un saquet o motxilla per als de infantil i agenda escolar per als de primària.
  • Assistència a la Festa de Fí de Curs. ELS NO-SOCIS HAURAN DE PAGAR UN TICKET PER A PODER ASSISTIR.
  • Tramitació de documentació.

Com podeu vore els avantatges són molts per molt poquets diners a l'any.

AMPA CEIP Pepita Greus

C/ Pepita Greus, 18